GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBaşkan Büyükakın, personelle bayramlaştı
Başkan Büyükakın, personelle bayramlaştı
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Büyükşehir personeliyle bayramlaştı
KOCAELİ (İGFA) - Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, Kocaeli Kongre Merkezi’nde düzenlenen programda Kurban Bayramı öncesinde Büyükşehir personeli ile bayramlaştı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin büyük bir aile olduğunu ve her bir ferdinin çok değerli olduğunu ifade eden Başkan Büyükakın, personele ve ailelerine hayırlı bayramlar diledi. Kocaeli halkının her türlü afette en ön sırada yer alarak mağdurlara destek verdiğini söyleyen Başkan Büyükakın, Gazze ve Filistin halkına verdiği desteklerden dolayı Kocaelililere teşekkür etti. Bayramlaşma programına Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Berna Abiş, Genel Sekreter Vekili Hasan Aydınlık, İSU Genel Müdürü Ali Sağlık, Büyükşehir Genel Sekreter Yardımcıları, iştiraklerin genel müdürleri, daire başkanları, şube müdürleri ve çeşitli birimlerde görev alan Büyükşehir personeli katıldı.
-
Başörtülülere yönelik ifadelerle ilgili soruşturma! Şüpheli için gözaltı talimatı -
Düzce'de otomobil şarampole kaydı: 3 yaralı! -
ÖSYM, 2026 YKS soru ve cevap anahtarlarını yayımladı -
Kapadokya’nın ilk Yoga Festivali'ne büyük ilgi -
AYT’de Edebiyat belirledi, Geometri soruları zorladı -
Bakan Çiftçi'den YKS sonrası teşekkür paylaşımı -
Gastrodiplomasi ve Türkiye markasına Hatay penceresi -
Samsun’da evde yaşlı bakım hizmeti 17 ilçeye yaygınlaştırıldı

