YAŞAM
YAŞAM HaberleriBakan Uraloğlu’ndan Karayolları’nın 76. yılına anlamlı mesaj
Bakan Uraloğlu’ndan Karayolları’nın 76. yılına anlamlı mesaj
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Karayolları Genel Müdürlüğü’nün 76’ncı kuruluş yıl dönümü dolayısıyla yayımladığı mesajda, teşkilatın Türkiye’nin kalkınmasındaki kritik rolüne dikkat çekti.
ANKARA (İGFA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Karayolları Genel Müdürlüğü’nün 76. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla bir kutlama mesajı paylaştı.
Bakan Uraloğlu mesajında, Karayolları teşkilatının yalnızca yol inşa eden bir kurum olmadığını vurgulayarak, “Bu büyük teşkilat; yalnızca yollar değil, emeği, fedakârlığı ve hizmet aşkını temsil ediyor” ifadelerini kullandı.
Kendisinin de “karayolcu” kimliğinden geldiğini belirten Bakan Uraloğlu, Karayolları’nın Türkiye’nin kalkınmasındaki yerini ve önemini çok iyi bildiğini ifade etti. Cumhuriyet’in yol ağını ilmek ilmek ören, gece gündüz demeden çalışan personele teşekkür eden Uraloğlu, tüm çalışanların yıl dönümünü kutladı.
-
Bursa Osmangazi’de 400 öğrenciye ücretsiz tenis eğitimi -
Başkan Tugay UCLG Kültür Komitesi eş başkanı seçildi -
Muğla'da yeni kaynaklar Toparlar’a can oluyor -
Bursa'da Karagöz Halk Dansları'ndan muhteşem final -
Kocaeli UKOME’de ulaşım için kritik kararlar alındı -
Tırmanma Şampiyonası Kartepe'de sürüyor -
Her ekran kullanan çocuk bağımlı değildir -
Bursa'nın yerli elektrikli kamyoneti Nilüfer'den dünyaya açılıyor

