EKONOMİ
EKONOMİ HaberleriBakan Şimşek: Rekabet gücünü artıracak tedbirlere çalışıyoruz
Bakan Şimşek: Rekabet gücünü artıracak tedbirlere çalışıyoruz
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, dezenflasyon sürecinde KOBİ'lerin finansmana erişimini kolaylaştıracak çalışmaları sürdüreceklerini söyledi.
ANKARA (İGFA) - Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, dezenflasyon sürecinden etkilenen bazı sektörlerin rekabet gücünü artıracak tedbirlere yönelik de çalışmalar yaptıklarını kaydetti.
Bakan Şimşek, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "KOBİ'lerimize ve ihracatçılarımıza bu yıl uluslararası kuruluşlardan yaklaşık 2,3 milyar dolar uzun vadeli ve uygun koşullu kaynak sağladık" diyerek, dezenflasyon sürecinde firmaların finansmana erişimini kolaylaştıracak çalışmalarına devam ettiklerini vurguladı.
Anahtar Kelimeler:
bakan
şimşek:
rekabet
gücünü
artıracak
tedbirlere
çalışıyoruz
-
Bursa'da Başkan Vekili Biba’dan dağ yöresine entegre tesis sözü -
İzmir Foça’da makilik alandaki yangın kontrol altında -
İzmir Menemen'de yangına hızlı müdahale -
Düzce'de Samanlıkta yaşayan yaşlı devlet korumasında -
Bursa Büyükşehir aşure bereketini Yıldırımlılarla paylaştı -
Kocaeli'de geleceğin sanatçıları ayakta alkışlandı -
İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili Batman’a uğurlandı -
Bursa'da 2. Aktif Yaşam Şenliği'ne yoğun ilgi

