EKONOMİ
EKONOMİ HaberleriBakan Şimşek: Kayıtdışılık kırmızı çizgimiz
Bakan Şimşek: Kayıtdışılık kırmızı çizgimiz
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, kayıtdışılıkla mücadelenin kırmızı çizgi olduğunu belirterek, tedbirleri sıklaştırdıklarını açıkladı.
ANKARA (İGFA) - Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda kayıtdışılıkla mücadele kırmızı çizgileri olduğunu kaydetti.
Bu kapsamda Bakanlık olarak vergi kayıp ve kaçağının önlenmesine yönelik tedbirleri sıkılaştırdıklarını belirten Bakan Şimşek, "Ekiplerimiz hem sahada hem de veri analizleriyle çalışmalarını aralıksız sürdürüyor" dedi.
Anahtar Kelimeler:
bakan
şimşek:
kayıtdışılık
kırmızı
çizgimiz
-
Keçiören'de uyuşturucuyla mücadele günü kapsamında fidan ve fide dağıtıldı -
Muratpaşa’da 74 bin kişiye çevre eğitimi -
Recep Tayyip Erdoğan Kampüsü Sakarya’yı geleceğe taşıyacak -
Mahallemde Konser Var başlıyor -
Deniz ulaşımında yaz seferleri başlıyor -
Melikgazi Kayseri Basketbol için destek çağrısı -
Üniversiteli gençlere yeni fırsatlar -
Kayseri Talas'tan İnovasyon Yaz Kampı

