EKONOMİ
EKONOMİ HaberleriBakan Şimşek: Kayıtdışılık kırmızı çizgimiz
Bakan Şimşek: Kayıtdışılık kırmızı çizgimiz
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, kayıtdışılıkla mücadelenin kırmızı çizgi olduğunu belirterek, tedbirleri sıklaştırdıklarını açıkladı.
ANKARA (İGFA) - Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda kayıtdışılıkla mücadele kırmızı çizgileri olduğunu kaydetti.
Bu kapsamda Bakanlık olarak vergi kayıp ve kaçağının önlenmesine yönelik tedbirleri sıkılaştırdıklarını belirten Bakan Şimşek, "Ekiplerimiz hem sahada hem de veri analizleriyle çalışmalarını aralıksız sürdürüyor" dedi.
Anahtar Kelimeler:
bakan
şimşek:
kayıtdışılık
kırmızı
çizgimiz
-
Balıkesir Büyükşehir'de saha denetimi sürüyor -
Gönen TECH10'da mezuniyet coşkusu -
Antalya Büyükşehir’den Gazipaşalı üreticilere naylon desteği -
Antalya Büyükşehir’in çevre vizyonu anlatıldı -
EKDAĞ’dan Boğaçayı Plajı’nda yerli üretimle konforlu hizmet -
ABB’den öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi -
“Karagöz Konsere Gidiyor” sezon finali yaptı -
KOBİ’leri büyütme ekonomisine geçilmeli

