EKONOMİ
EKONOMİ HaberleriBakan Muş: Beşte beş yaptık!
Bakan Muş: Beşte beş yaptık!
Mayıs ayında dış ticaret açığı yüzde 157 artışla yeni bir rekor kırdı.
ANKARA (İGFA) - Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Mayıs ayı dış ticaret rakamlarını açıkladı.
Bakan Muş, Mayıs ayı ihracatının yüzde 15,2 artışla 19 milyar dolar olduğunu ve bunun tüm zamanların en yüksek Mayıs ayı ihracatı oluşturduğunu kaydetti.
Açıklanan öncü rakamlara göre Mayıs ayında Türkiye'nin ithalatı yüzde 43,8 artarak 29 milyar 652 milyon dolar seviyesine çıkarken, dış ticaret açığı yüzde 157 artışla 10,7 milyar dolara çıkarak yeni bir rekora ulaştı.
Bakan Muş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "2022 yılında, ilk 5 ayın tamamında en yüksek aylık ihracat değerine ulaştık ve beşte beş yaptık" yorumunda bulundu.
-
Balıkesir Büyükşehir'de saha denetimi sürüyor -
Gönen TECH10'da mezuniyet coşkusu -
Antalya Büyükşehir’den Gazipaşalı üreticilere naylon desteği -
Antalya Büyükşehir’in çevre vizyonu anlatıldı -
EKDAĞ’dan Boğaçayı Plajı’nda yerli üretimle konforlu hizmet -
ABB’den öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi -
“Karagöz Konsere Gidiyor” sezon finali yaptı -
KOBİ’leri büyütme ekonomisine geçilmeli

