GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBakan Koca'dan 'hatıra fotoğraflı' paylaşım
Bakan Koca'dan 'hatıra fotoğraflı' paylaşım
Kapalı alanlarda maske zorunluluğunun tümüyle kaldırılması sonrasında Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medya hesabından "hatıra fotoğrafımızı çektirelim" notuyla paylaşımda bulundu.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamasını yaptığı okullarda ve diğer kapalı alanlarda maske mecburiyetinin kalktığına ilişkin haber sonrasında, sosyal medya hesabından "Hatıra fotoğrafımızı çektirelim" diyerek mesaj paylaştı.
Bakan Koca, "Toplu taşıma araçlarıyla sağlık kuruluşları, vaka sayısı 1.000'in altına düşene kadar uygulamada istisnayı teşkil ediyor. Çok yakında yüzümüzün akıyla maskesiz hayata geçiyoruz. Dün 2.604 olan vaka sayısından bu belli!" yorumunda bulundu.
"Hatıra fotoğrafımızı çektirelim" notuyla paylaşımda bulunan Bakan Koca, "Okullarda maske mecburiyeti kalktı" dedi.
-
Yeniden Sinematek’ten açık hava sineması -
Bakan Çiftçi: Göç doğru yönetildiğinde stratejik fırsattır -
Başkan Vekili Biba: Aşure, bereket demektir -
Ordu Kayabaşına modern kaldırım -
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda -
Muğla'da Yatağan’a yüzme havuzu hizmeti -
Taşınmaz satışlarında güvenli ödeme sistemi 1 Ekim'e ertelendi -
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni hizmet üssü şekilleniyor

