GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBakan Koca'dan aşı ve sorumluluk çağrısı
Bakan Koca'dan aşı ve sorumluluk çağrısı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Sorumluluk duygusu aşı olmayı gerektirir" diyerek sorumluluktan kaçılmaması konusunda çağrı yaptı.
ANKARA (İGFA) - Türkiye'nin COVID-19 aşısı için vatandaşına mecburiyet getirmediğini belirten Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşı çağrısında bulundu.
Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Şartlar, aşının zaten bir mecburiyet olarak görülmesi gerektiğini ortaya koymaktadır. Kişilerin iradesi toplum yararını gözetmelidir. Sorumluluk duygusu aşı olmayı gerektirir. Salgında sorumluluktan kaçılmaz" ifadelerine yer verdi.
-
Bursa’da 615 bin 880 öğrenci karne heyecanı yaşadı -
İzmit Kapanca’da ilk günün ritmi Bursa Büyükşehir'le attı -
Artvin Vali Vekili Erdoğan’a özel güvenlik haftası ziyareti -
MASMEK kursiyerleri hünerlerini sahneye taşıdı -
Sakarya’da karne heyecanı -
Trabzon’da kursiyerlerin eserleri sergilendi -
Konya'da Başkan Altay karne sevincine ortak oldu -
Ankara'da öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi

