GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBakan Koca COVID-19'a yakalandı!
Bakan Koca COVID-19'a yakalandı!
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda 5 gün önce koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu.
Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Sağlıkta Beyaz Reform çalışmalarını online toplantılarla sürdürdüğünü söyledi.
5 gü önce COVID-19 testinin pozitif çıktığını belirten Bakan Koca, "Salgınla mücadele kadar önemli bulduğum Sağlıkta Beyaz Reform çalışmalarını online toplantılarla sürdürüyorum. Yakında arkadaşlarımın arasında olacağım" ifadelerini kullandı.
Anahtar Kelimeler:
bakan
koca
covıd-19'a
yakalandı!
-
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Reeskont kredilerinin günlük limitini 5 milyar liraya yükseltiyoruz -
Sakarya’da eğitim maratonu karne sevinciyle tamamlandı -
Sultan I. Murad Hüdavendigâr Bursa Osmangazi’de dualarla anıldı -
Kocaeli'de karne alan öğrencileri Başkan Büyükakın yalnız bırakmadı -
Trabzon Meydan Parkı'nda mehter coşkusu -
EİB’nin ihracatında ABD ve İtalya zirveye kuruldu -
Bursa Nilüferli minikler karne heyecanı yaşadı -
Manisa Büyükşehir’den hayati uyarı!

