GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBakan Koca COVID-19'a yakalandı!
Bakan Koca COVID-19'a yakalandı!
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda 5 gün önce koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu.
Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Sağlıkta Beyaz Reform çalışmalarını online toplantılarla sürdürdüğünü söyledi.
5 gü önce COVID-19 testinin pozitif çıktığını belirten Bakan Koca, "Salgınla mücadele kadar önemli bulduğum Sağlıkta Beyaz Reform çalışmalarını online toplantılarla sürdürüyorum. Yakında arkadaşlarımın arasında olacağım" ifadelerini kullandı.
Anahtar Kelimeler:
bakan
koca
covıd-19'a
yakalandı!
-
Bursa’da 615 bin 880 öğrenci karne heyecanı yaşadı -
İzmit Kapanca’da ilk günün ritmi Bursa Büyükşehir'le attı -
Artvin Vali Vekili Erdoğan’a özel güvenlik haftası ziyareti -
MASMEK kursiyerleri hünerlerini sahneye taşıdı -
Sakarya’da karne heyecanı -
Trabzon’da kursiyerlerin eserleri sergilendi -
Konya'da Başkan Altay karne sevincine ortak oldu -
Ankara'da öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi

