GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBakan Koca : "Aşı ertelemeye gelmez"
Bakan Koca : "Aşı ertelemeye gelmez"
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından koronavirüs verilerini paylaşarak aşılanmayla ilgili de açıklama yaptı.
Sağlık Bakanlığı'nın verilerine göre yapılan 361 bin 422 testten, 28 bin 193'ü pozitif çıktı. Bugün 198 kişi koronavirüs nedeniyle hayatını kaybederken 32 bin 201 kişi iyileşti.
Koronvirüs veri tablosunu paylaşan Bakan Koca,"Riske karşı ideal sonuç, tam doz aşı ile elde ediliyor. Gebelerin, kronik hastalığı olanların ve 60 yaş üzerindekilerin tam aşılı olmaları son derece önemlidir. İki doz mRNA aşısı olanlardan şu an öncelik grubundakiler de zaman kaybetmeden randevu alabilir. Aşı ertelemeye gelmez" ifadelerini sosyal medya üzerinden kullandı.
-
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi -
Beş teknolojik atılım... Huawei, yeni nesil şebeke oluşturucu ESS Platformu LUTERRA®'yı piyasaya sürdü -
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi -
Dev karate organizasyonu Kocaeli'de başladı

