GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBakan Işıkhan: Yanlarında olmaya devam edeceğiz
Bakan Işıkhan: Yanlarında olmaya devam edeceğiz
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan, Dünya İşitme Engelliler Haftası dolayısıyla sosyal medya paylaşımı yaptı. İşitme engelli vatandaşların tedavi süreçlerinde destek olduklarını belirten Işıkhan, 2023-2024’te SUT kapsamında sağlanan yardımlara dikkat çekti.
ANKARA (İGFA) - Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan, Dünya İşitme Engelliler Haftası kapsamında sosyal medyada bir paylaşım yaparak, işitme engelli vatandaşların yanında olduklarını vurguladı.
Bakan Işıkhan, “İşitme engelli vatandaşlarımızın muayene, tetkik, tedavi süreçlerinden yanında olmaya devam ediyoruz,” dedi.
Bakan Işıkhan, 2023-2024 yılları arasında Sağlık Uygulama Tebliği (SUT) kapsamında işitme engellilere yönelik birçok destek sağlandığını hatırlatarak, bakanlığın bu alandaki çalışmalarını sürdüreceğini ifade etti.
-
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi -
Beş teknolojik atılım... Huawei, yeni nesil şebeke oluşturucu ESS Platformu LUTERRA®'yı piyasaya sürdü -
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

