GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBakan Çiftçi’den Bahçeli’ye ziyaret
Bakan Çiftçi’den Bahçeli’ye ziyaret
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, MHP Başkanı Devlet Bahçeli’yi Gazi Meclis’teki makamında ziyaret etti.
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’yi Gazi Meclis’teki makamında ziyaret etti.
Çiftçi, nazik kabulleri ve samimi temennileri için Bahçeli’ye teşekkürlerini sunarken, Bakan Çiftçi, ziyaret sonrası sosyal medya paylaşımında, “Nazik kabulleri ve İçişleri Bakanlığı görevimiz dolayısıyla ilettikleri hayırlı olsun dilekleri için kendilerine şükranlarımı arz ediyorum” ifadelerini kullandı.
Ziyaret, iki taraf arasında iyi niyet ve tebrik amaçlı gerçekleşen resmi bir görüşme olarak kayıtlara geçti.
Anahtar Kelimeler:
bakan
çiftçi’den
bahçeli’ye
ziyaret
-
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi -
DEÜ’den geleceğin meslekleri buluşması -
AK Parti’ye üç belediye başkanı daha katıldı... Rozetleri Erdoğan taktı -
UNESCO unvanı Kahramanmaraş’ta kültür turizmine yeni kapılar açıyor -
Ankara’da Karagöz Müzikali sezon finalini yaptı -
Trabzon’da turizm destinasyonlarına yoğun ilgi

