GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriBakan Çiftçi’den Bahçeli’ye ziyaret
Bakan Çiftçi’den Bahçeli’ye ziyaret
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, MHP Başkanı Devlet Bahçeli’yi Gazi Meclis’teki makamında ziyaret etti.
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’yi Gazi Meclis’teki makamında ziyaret etti.
Çiftçi, nazik kabulleri ve samimi temennileri için Bahçeli’ye teşekkürlerini sunarken, Bakan Çiftçi, ziyaret sonrası sosyal medya paylaşımında, “Nazik kabulleri ve İçişleri Bakanlığı görevimiz dolayısıyla ilettikleri hayırlı olsun dilekleri için kendilerine şükranlarımı arz ediyorum” ifadelerini kullandı.
Ziyaret, iki taraf arasında iyi niyet ve tebrik amaçlı gerçekleşen resmi bir görüşme olarak kayıtlara geçti.
Anahtar Kelimeler:
bakan
çiftçi’den
bahçeli’ye
ziyaret
-
Maltepe’deki hayvan sulukları temizleniyor -
Bursa Nilüfer'de kaçaklara af yok! -
Tarım ve Orman sahada denetim ve eğitim mesaisinde -
Çayırova’da 80’ler 90’lar konserine büyük ilgi -
Kara Kuvvetleri’nin savunma kapasitesi yeni sistemlerle güçlendiriliyor -
Helal belgeli ithal ürünlerin denetiminde TAREKS dönemi... 'Helal' etiketine özel denetim -
Bursa “Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri” başlıyor -
MSB: Rahatsızlanan Piyade Astsubay Kıdemli Başçavuş şehit oldu

