YAŞAM
YAŞAM HaberleriBakan Bozdağ, COVID-19'a yakalandı
Bakan Bozdağ, COVID-19'a yakalandı
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, sosyal medya hesabından COVID-19 test sonucunun pozitif çıktığını duyurdu.
ANKARA (İGFA) - Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda COVID-19 şüphesiyle yaptırdığı PCR testinin pozitif çıktığını duyurdu.
Bakan Bozdağ, paylaşımında, "Bugün yaptırdığım Kovid-19 test sonucum pozitif çıktı. Genel sağlık durumum çok şükür iyi olup çalışmalarıma karantina şartlarına uygun olarak devam edeceğim. Rabbim tüm hastalarımıza Şafi ismi şerifi ile şifalar ihsan eylesin" ifadelerini kullandı.
Anahtar Kelimeler:
bakan
bozdağ
covıd-19'a
yakalandı
-
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor

