GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriAYM'de Kadir Özkaya yeniden başkanvekili
AYM'de Kadir Özkaya yeniden başkanvekili
Anayasa Mahkemesi Başkanvekilliğine Kadir Özkaya'nın yeniden seçilmesine ilişkin karar Resmi Gazete'de yayımlandı.
ANKARA (İGFA) - Anayasa Mahkemesi Başkanvekili Kadir Özkaya'nın görev süresinin 4 Nisan'da sona erecek olmasına ilişkin AYM Genel Kurulu'nda Başkanvekilliği seçimi yapıldı.
Seçime tek aday olarak giren Özkaya, tüm üyelerin oyunu alarak yeniden AYM Başkanvekili oldu.
Resmi Gazete'de yayımlanan kararda, Kadir Özkaya'nın yeniden Anayasa Mahkemesi Başkanvekilliğine seçildiği duyuruldu.

Hatırlanacağı gibi, Özkaya, 12 Mart 2020'de yapılan seçimlerde Recep Kömürcü'nün yerine Anayasa Mahkemesi Başkanvekilliğine seçilmişti. Kadir Özkaya, 12 yıllık Anayasa Mahkemesi üyeliğinin sona ereceği 18 Aralık 2026 tarihine kadar bu görevi sürdürmesi bekleniyor.
-
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu -
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu

