YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriAydın’ın LGS birincilerinden Çerçioğlu’na ziyaret
Aydın’ın LGS birincilerinden Çerçioğlu’na ziyaret
2022 Yılı Liselere Geçiş Sistemi'nde (LGS) birinci olan Aydınlı gençler Aydin Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nu ziyaret etti.
AYDIN (İGFA) - LGS sınavında birinci olan Söke'den Hakki Yağız Baz, Efeler’den Kerem Kilci ve Kuyucak'tan Enes Doğanlı, Başkan Çerçioğlu’na nezaket ziyaretinde bulundu. Gençleri başarılarından dolayı kutlayan Başkan Çerçioğlu, gençlerin gelecekte de Aydin'in adını her yerde duyurmaları temennisinde bulundu. Gençlerle sohbet eden Başkan Çerçioğlu, her zaman gençlerin yanında olacaklarını, daha da başarılı olmaları için ellerinden gelen her türlü desteği vereceklerini söyledi.
Başkan Çerçioğlu gençlere yaz tatillerini eğlence içerisinde geçirebilmeleri için birer adet elektrikli scooter da armağan etti.
Anahtar Kelimeler:
aydın’ın
lgs
birincilerinden
çerçioğlu’na
ziyaret
-
Kayseri Melikgazi'de Üretici Pazar'ı için kura çekimi -
AFAD akreditasyonunda Ankara'daki ilk belediye oldu -
İstanbul Maltepe'de binlerce kişiye aşure dağıtıldı -
Malatya'da Başkan Er'den 'Bilim Merkezi' müjdesi -
KASKİ'den 110 milyon liralık yatırım -
Sakarya'nın yatırımları masaya yatırıldı -
Çimento sektöründe önemli güncelleme -
Kayseri Doğal Ürün Bahçesi'ne öğrenci akını

