YAŞAM
YAŞAM HaberleriAtatürk'ün Ankara'ya gelişinin yıldönümü sanatla kutlandı
Atatürk'ün Ankara'ya gelişinin yıldönümü sanatla kutlandı
Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Ankara’ya gelişinin 106. yıl dönümünü sanat dolu etkinliklerle kutluyor.
ANKARA (İGFA) - Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Ankara’ya gelişinin yıl dönümünü her yıl olduğu 106. yılında da coşkuyla kutluyor.
Kutlamalar kapsamında, ABB Kadın ve Aile Hizmetleri Daire Başkanlığı tarafından Kocatepe Kültür Merkezi’nde ücretsiz olarak sahnelenen “Kızılca Günden Cumhuriyete” adlı müzikal tiyatro izleyicilerle buluştu.
Okan Çakmak’ın yönetmenliğinde sahnelenen oyun; ABB Aile Yaşam Merkezi, FOMGET ve Gençlik Merkezi üyelerinin performanslarıyla hayat buldu. Atatürk’ün 27 Aralık 1919’da Ankara’ya gelişini konu alan müzikal, izleyicileri tarihsel bir yolculuğa çıkararak salonda duygu dolu anlar yaşattı.
-
Ekaldes’ten Rize Çayeli'ne 'ters şemsiye' uygulaması -
İstanbul'da aşura matem merasimi programı -
Bursa'da fetih coşkusu notalara yansıdı -
Maltepelilerden Maslak Kasırları’na ziyaret -
HAYAT 112 bir ayda 600 bini aştı... 7 bin 157 acil vakaya dijital müdahale -
Manisa’da pop müziği rüzgarı esti -
Kardeş okul uygulamasında tüm süreçler dijital ortama taşınıyor -
Dokuz Eylül dünyada ilk 200 üniversite arasında

