SPOR
SPOR HaberleriAslı Orbay Dünya Şampiyonu oldu
Aslı Orbay Dünya Şampiyonu oldu
Türkiye Vücut Geliştirme Şampiyonu olan Aslı Orbay'dan bir başarı daha geldi.
İSTANBUL (İGFA) - Daha önce Türkiye ve Dünya Şampiyonluğu gibi birçok başarısı olan sporcu Aslı Orbay, bu kez 2 altın madalya ile ülkesine döndü.
Orbay, Hollanda'nın Amsterdam şehrinde yapılan Uluslararası William Bonac Classic Bünya Şampiyonasında 2 siklette ülkemizi temsil ederek şampiyon oldu.
Önümüzdeki yıl hedeflerinden bahseden Orbay, 2022 yılında İspanya, Portekiz ve Hollanda'da yapılacak şampiyonalara hazırlandığını ve amacının en iyi şekilde ülkemizi temsil etmek olduğunu belirtti.
-
Samsun Kültür Yolu Festivali'nde opera rüzgarı -
Türkiye Bisiklet Federasyonu temmuz ayı takvimi -
Dubai emlak piyasasında ‘Barış’ dopingi! -
Enkazda nefes alacak zaman yok -
Murat Boz Samsun'u coşturdu -
Altın Karınca ödüllü Klasik Pazar'a geri sayım -
Orta Doğu’da savaş yeniden başladı -
Erdoğan torununa diplomayı verdi

