YAŞAM
YAŞAM HaberleriArtvin'de yılın sağlık çalışanları ödüllendirildi
Artvin'de yılın sağlık çalışanları ödüllendirildi
Artvin Valisi Turan Ergün, yılın sağlık çalışanlarını başarı belgesi ile ödüllendirdi
Bayram SARAYOĞLU / ARTVİN (İGFA) - Artvin Valisi Turan Ergün, ilde yılın sağlık çalışanı seçilen Artvin Devlet Hastanesi’nde görev yapan Uzm. Dr. Sabiye Şahin Keskin ve Yusufeli Kılıçkaya Acil Sağlık Hizmetlerinde görevli Acil Tıp Teknisyeni Nuri Yılmaz’ı makamında kabul ederek, başarı belgesi ile ödüllendirdi.
Vali Ergün, burada yaptığı konuşmada, hekimliğin kutsal bir meslek olduğunu belirterek, uzman doktor Keskin ile acil tıp teknisyeni Yılmaz’a, bugüne kadar sağlık alanında verdiği özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek, başarılarının daim olmasını diledi. Ziyarette, İl Sağlık Müdürü Yunuz Arslan da hazır bulundu.
Anahtar Kelimeler:
artvin'de
yılın
sağlık
çalışanları
ödüllendirildi
-
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi -
Beş teknolojik atılım... Huawei, yeni nesil şebeke oluşturucu ESS Platformu LUTERRA®'yı piyasaya sürdü -
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi -
Dev karate organizasyonu Kocaeli'de başladı

