GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriArdahan’dan Yozgat’a atanan Vali Yardımcısı görevden uzaklaştırıldı
Ardahan’dan Yozgat’a atanan Vali Yardımcısı görevden uzaklaştırıldı
Ardahan Vali Yardımcısıyken 5 Mart 2026 itibarıyla Yozgat Vali Yardımcılığı görevine görevlendirilen Mustafa Berat Kasımoğlu hakkında yürütülen inceleme sonrası disiplin soruşturması başlatıldı. İçişleri Bakanlığı, Kasımoğlu’nun görevden uzaklaştırıldığını açıkladı.
ARDAHAN (İGFA) - Ardahan Valiliği, Ardahan Vali Yardımcısı olarak görev yaparken 5 Mart 2026 tarihi itibarıyla Yozgat Vali Yardımcılığı görevine görevlendirilen Mustafa Berat Kasımoğlu hakkında yürütülen incelemelere ilişkin açıklama yaptı.
Valilikten yapılan açıklamada, gerçekleştirilen incelemeler sonucunda 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 125’inci maddesi kapsamında disiplin soruşturması başlatıldığı bildirildi.
Açıklamada ayrıca, soruşturma süreci devam ederken aynı kanunun 137 ve devamı maddeleri uyarınca Mustafa Berat Kasımoğlu’nun İçişleri Bakanlığı tarafından görevinden uzaklaştırıldığı ifade edildi.
-
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular

