GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriAntalya’nın yeni Emniyet Müdürü göreve başladı
Antalya’nın yeni Emniyet Müdürü göreve başladı
Bursa'da Antalya İl Emniyet Müdürlüğü’ne, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile atanan Dr. Sabit Akın Zaimoğlu, görevine resmen başladı.
ANTALYA (İGFA) - Antalya İl Emniyet Müdürlüğü Hizmet Binası önünde, il emniyet müdür yardımcıları, birim amirleri ve personel tarafından düzenlenen törenle karşılanan İl Emniyet Müdürü Dr. Sabit Akın Zaimoğlu, tören sonrasında ilk toplantısını gerçekleştirdi.
Toplantıda, Dr. Zaimoğlu’na kentin mevcut durumu, güvenlik ve asayiş hizmetleri hakkında detaylı brifing verildi.
Dr. Zaimoğlu, Antalya’nın huzur ve güvenliğini güçlendirmek için emniyet teşkilatıyla koordineli çalışacağını belirtti.
-
TOFAŞ'tan Guard takviyesi... Zach Nutall Bursa'da -
LÖSEV Bursa’da yaz kampları başladı -
Golda Gıda’nın halka arzı onaylandı -
Sakarya Büyükşehir'in tüm tesislerinde kartla ödeme dönemi -
AK Parti Artvin İl Başkanlığı'ndan Milletvekili Çelik’e ziyaret -
Çini sanatı MABESEN'de can buluyor -
Sümela Manastırı yeniden ziyarete açıldı -
Sakarya'da 45 kilometrelik hattın ilk sevkiyatı başladı

