GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriAntalya’nın yeni Emniyet Müdürü göreve başladı
Antalya’nın yeni Emniyet Müdürü göreve başladı
Bursa'da Antalya İl Emniyet Müdürlüğü’ne, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile atanan Dr. Sabit Akın Zaimoğlu, görevine resmen başladı.
ANTALYA (İGFA) - Antalya İl Emniyet Müdürlüğü Hizmet Binası önünde, il emniyet müdür yardımcıları, birim amirleri ve personel tarafından düzenlenen törenle karşılanan İl Emniyet Müdürü Dr. Sabit Akın Zaimoğlu, tören sonrasında ilk toplantısını gerçekleştirdi.
Toplantıda, Dr. Zaimoğlu’na kentin mevcut durumu, güvenlik ve asayiş hizmetleri hakkında detaylı brifing verildi.
Dr. Zaimoğlu, Antalya’nın huzur ve güvenliğini güçlendirmek için emniyet teşkilatıyla koordineli çalışacağını belirtti.
-
Bursa Nilüfer’de caz esintisi başladı -
Konya Karatay'da Başkan Kılca'dan üstyapıya yakın mercek -
Bursa Osmangazi'de HOBA’nın başarılı isimleri ödüllendirildi -
TBMM'den Venezuela'ya geçmiş olsun mesajı -
Ekaldes’ten Rize Çayeli'ne 'ters şemsiye' uygulaması -
İstanbul'da aşura matem merasimi programı -
Bursa'da fetih coşkusu notalara yansıdı -
Maltepelilerden Maslak Kasırları’na ziyaret

