SAĞLIK
SAĞLIK HaberleriAntalya Muratpaşa’da 60 yaş üstüne sağlıklı yaşam rozeti
Antalya Muratpaşa’da 60 yaş üstüne sağlıklı yaşam rozeti
Antalya Muratpaşa Belediyesi, Akdeniz Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi iş birliğiyle 60 yaş üstü kent sakinlerine yönelik kapsamlı bir sağlık taraması ve fiziksel aktivite programı düzenledi.
ANTALYA (İGFA) - Antalya Muratpaşa'da “60 Yaş ve Üzeri Bireylerde Sağlığı Koruma ve Geliştirme Programı” kapsamında kıdemli kent sakinlerinin kan basıncı, kan şekeri ve kolesterol ölçümleri ile vücut kitle indeksi gibi temel sağlık göstergeleri haftalık takip edildi. Ayrıca kronik hastalık riskleri düzenli olarak izlenirken, bireylerin kendi sağlık durumlarını daha yakından takip edebilmeleri amacıyla mobil sağlık uygulamaları da tanıtıldı.
Ekim ayından bu yana sürdürülen çalışmalarda yaşlı bireylerin sağlık durumlarının izlenmesi, risklerin erken saptanması, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının kazandırılması ve bu alışkanlıkların sürdürülebilirliğinin sağlanması hedeflendi. Programda aynı zamanda akran desteğinin, sağlıklı yaşam davranışlarını güçlendirmedeki önemine dikkat çekildi.
Belirlenen sağlık hedeflerinden en az birine ulaşan Yaşlı Evi üyelerine düzenlenen törende rozetleri takdim edildi. Süreç boyunca arkadaşlarını motive eden ve destekleyen akran liderlere de liderlik belgeleri verildi.
-
Zühal Yorgancıoğlu’nun adı Eskişehir’de yaşıyor -
YÖK’ten yükseköğretimde yeni dönem... Mikro yeterlilikler resmen hayata geçti -
Gaziantep metro için yeşil finansman müjdesi -
Manisa'da kesintisiz ve sağlıklı su için çalışmalar sürüyor -
“Dilimizin Zenginlikleri” Bursa’da ödül töreniyle taçlandı -
Bursa Nilüferli kadınlar yılın yazarını şiirleri ile andı -
Trabzon'da 'Kapaklar Çoğalsın Engeller Azalsın' projesi -
Sakarya’da altyapı geleceğe hazırlanıyor

