GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriANDA heyetinden Kayseri Büyükşehir'den çıkarması
ANDA heyetinden Kayseri Büyükşehir'den çıkarması
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, ANDA Arama Kurtarma Derneği Kayseri İl Temsilciliği üyelerini kabul etti.
Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Başkanlık Toplantı Salonu’nda gerçekleşen ziyarette, ANDA Derneği Kayseri Temsilcisi Şevket Doğan ve ekibi, Başkan Büyükkılıç’a, derneklerince tamamen gönüllülük esasına dayanarak yürütülen faaliyetler hakkında bilgilendirmede bulundu.
ANDA dernek üyeleri, insani yardım ve arama kurtarma faaliyetlerinin yanı sıra sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler de yaptıklarını anlattılar.
Arama kurtarma faaliyetleri hakkında bilgilendirmede bulunan ekip üyeleri, misafirperverliklerinden dolayı Başkan Büyükkılıç’a teşekkür etti.
Başkan Büyükkılıç, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, dernek üyeleri ile tek tek tanışıp, fikir alışverişi yaptı. Ziyarette Anda gönüllüsü olan 11 yaşındaki Belinay Emre ile de tanışan Büyükkılıç, minik gönüllü ile bir süre sohbet etti.
Ziyaret anısına ANDA üyeleri tarafından Başkan Büyükkılıç’a tablo hediye edildi.
-
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi -
Beş teknolojik atılım... Huawei, yeni nesil şebeke oluşturucu ESS Platformu LUTERRA®'yı piyasaya sürdü -
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

