SAĞLIK
SAĞLIK HaberleriALLAH ŞİFANI VERSİN BAŞKAN ALİNUR AKTAŞ
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş,Üç gün önce koronavirüse yakalandı. Koronavirüse yakalanan Başkan Aktaş son durumunun nasıl olduğunu sosyal medyadan paylaşarak Bursa'lı vatandaşlara selamlarını iletip dua istedi.
ENVER GÜLER
BURSA / UHA - Başkan Aktaş paylaştığı videolu mesajda; "Değerli hemşehrilerim, öncelikle hepinizi selamlıyorum. Hayırlı ramazanlar diliyorum. Malumunuz üzere Salı günü, Kovid-19 testimin pozitif çıkması nedeniyle evimde dinlenmeye başlamıştım. Fakat doktorların tavsiyesi üzerine dünden itibaren tedavim hastanede devam ediyor. Genel sağlık durumum gayet iyi. Mesaj gönderen, telefon açan, sosyal medyadan geçmiş olsun mesajları ileten herkese yürekten teşekkür ediyorum. Allah hepinizden razı olsun. Rabbim mübarek günler hürmetine, şifa bekleyen tüm hastalarına şafi ismiyle şifalar nasib eylesin. Aramızdan ayrılan kardeşlerimizi tekrar rahmetle anıyorum. Tekrar hepinize çok teşekkür ediyorum. Gayet iyiyim, Allah'a hamdolsun. Selam ve saygılar sunuyorum" ifadelerini kullandı.
haberhakimiyet.com olarak Bursa Büyükşehir Belediye Başkanımıza Allah'tan şifalar diliyoruz.
-
Sakarya'da "Mesleğim Geleceğim, Marifetli Gençlik Buluşması" Macera Park’ta gerçekleştirildi -
Antalya'da geleceğe yönelik yol haritası değerlendirildi -
Balıkesir’de saha denetimleri sürüyor -
İzmit Kapanca’da Türk Dünyası ezgileri yankılandı -
Kocaeli'de 'Herkes İçin Spor' başlıyor -
Malatya Şehir Kütüphanesi'nde öğrencilere yemek ikramı -
Denizli Büyükşehir’den toplumsal eşitlik reformu -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Reeskont kredilerinin günlük limitini 5 milyar liraya yükseltiyoruz

