YAŞAM
YAŞAM HaberleriAli Kınık şarkılarını Kütahyalılar için söyledi
Ali Kınık şarkılarını Kütahyalılar için söyledi
Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Geleneksel Kütahya Festivali’nde Ali Kınık konserine katıldı.
KÜTAHYA (İGFA) - Kütahya fuar alanında 30 Haziran’da kapılarını açan Geleneksel Kütahya Festivali’nde Ali Kınık, sevilen şarkılarını Kütahyalılar için söyledi.
Konser alanında toplanan kalabalığa dolu dolu bir gece yaşatan ünlü sanatçı, Kütahya’da olmaktan ve sevenleriyle buluşmaktan son derece mutlu olduğunu söyledi.

Ali Kınık’ı dinleyen Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, konser öncesi fuar alanında bulunan stantları gezerek esnaflara hayırlı işler diledi.
Festivale gelen vatandaşlarla sohbet eden Başkan Işık, iyi eğlenceler dilediği vatandaşlarımızla bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.

Anahtar Kelimeler:
ali
kınık
şarkılarını
kütahyalılar
için
söyledi
-
Tokat Yaşayan Miras Şöleni başladı -
Kayseri Görme Engelliler Milli Takımı'nı ağırladı -
Kayseri Kocasinan'dan çocuklar için uçurtma şenliği -
Balıkesir Edremit’te Antandros 2. Antik Fest başladı -
Kayseri Talas Çocuk Görüşme Merkezi açıldı -
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu

