YAŞAM
YAŞAM HaberleriAksaray'da öğrenciye anlamlı kampanya
Aksaray'da öğrenciye anlamlı kampanya
Aksaray’da karnesini getiren öğrenciye belediye tarafından sinema bileti hediye edildi.
AYŞE ALP(AKSARAY OLAY)
Aksaray'da da yüzlerce öğrenci sömestr tatili nedeniyle karnesine kavuştu. Aksaray Belediyesi de öğrencileri karne heyecanı yaşayan öğrencileri ödüllendirmek için 'Karneni getir. Sinema biletini götür' adı altında kampanya başlattı.
Belediye Başkanı Evren Dinçer, şu ana kadar bin 500 öğrenci sinema bileti hediyesi almak için başvurduğunu belirterek şunları söyledi: "Karnesi getiren öğrencilere şuan vizyonda olan 'Aslan Hürküş Kayıp Elmas' ve 'Kesişme: İyi ki Varsın Eren' film biletini veriyoruz. Şu ana kadar 1500 civarında öğrencimiz başvuru yaptı. Karnesini alan öğrencilerimiz gelmeye devam ediyor. Hedefimiz 5 bin ile 10 bin arasında öğrencimize ve velimize biletleri hediye etmek. Öğrencilerimizin, 15 günlük tatil döneminde dinlenmelerini istiyor ve bu ara dönemde sinema keyfi yaşamalarını istiyoruz. Tüm öğrencilerimize iyi tatiller diliyorum."
-
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular -
İzmir’de sivrisineğe karşı dev mücadele

