GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriAdıyaman'da uyuşturucu kullanıcısını polis paniği yakalattı
Adıyaman'da uyuşturucu kullanıcısını polis paniği yakalattı
Adıyaman'da uygulama yapan polisi görünce korkarak elindeki uyuşturucuyu atan bir kişi yakalandı.
ADIYAMAN SANAL HABER/ (ADIYAMAN İGFA)
Narlıkuyu mevkisinde uygulama yapan Yunus ekiplerini görünce elinde bulunan uyuşturucu maddeyi yere attığını gördükleri S.U., yakalanarak göz altına alındı.
Otomobilin yolcu koltuğunda bulunan S.U., isimli şahıs sarılmış şekilde attığı esrar maddesi ile birlikte araçta yapılan aramada ele geçirilen sentetik ecza ve araçta bulunan iki şahıs işlemlerimin akabinde Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğüne teslim edildi.
Anahtar Kelimeler:
adıyaman'da
uyuşturucu
kullanıcısını
polis
paniği
yakalattı
-
Keçiören'de uyuşturucuyla mücadele günü kapsamında fidan ve fide dağıtıldı -
Muratpaşa’da 74 bin kişiye çevre eğitimi -
Recep Tayyip Erdoğan Kampüsü Sakarya’yı geleceğe taşıyacak -
Mahallemde Konser Var başlıyor -
Deniz ulaşımında yaz seferleri başlıyor -
Melikgazi Kayseri Basketbol için destek çağrısı -
Üniversiteli gençlere yeni fırsatlar -
Kayseri Talas'tan İnovasyon Yaz Kampı

