GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriAdıyaman'da uyuşturucu kullanıcısını polis paniği yakalattı
Adıyaman'da uyuşturucu kullanıcısını polis paniği yakalattı
Adıyaman'da uygulama yapan polisi görünce korkarak elindeki uyuşturucuyu atan bir kişi yakalandı.
ADIYAMAN SANAL HABER/ (ADIYAMAN İGFA)
Narlıkuyu mevkisinde uygulama yapan Yunus ekiplerini görünce elinde bulunan uyuşturucu maddeyi yere attığını gördükleri S.U., yakalanarak göz altına alındı.
Otomobilin yolcu koltuğunda bulunan S.U., isimli şahıs sarılmış şekilde attığı esrar maddesi ile birlikte araçta yapılan aramada ele geçirilen sentetik ecza ve araçta bulunan iki şahıs işlemlerimin akabinde Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğüne teslim edildi.
Anahtar Kelimeler:
adıyaman'da
uyuşturucu
kullanıcısını
polis
paniği
yakalattı
-
Manyas ve Susurluk yolunda asfalt mesaisi -
Balıkesir Büyükşehir'de saha denetimi sürüyor -
Gönen TECH10'da mezuniyet coşkusu -
Antalya Büyükşehir’den Gazipaşalı üreticilere naylon desteği -
Antalya Büyükşehir’in çevre vizyonu anlatıldı -
EKDAĞ’dan Boğaçayı Plajı’nda yerli üretimle konforlu hizmet -
ABB’den öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi -
“Karagöz Konsere Gidiyor” sezon finali yaptı

