GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriAdıyaman'da cami lavabosunda zehirli yılan paniği
Adıyaman'da cami lavabosunda zehirli yılan paniği
Adıyaman Kent Meydanı Camii’nin lavabosunda görülen yılan, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle yakalanarak doğaya bırakıldı. Olayda yaralanan olmadı.
ADIYAMAN (İGFA) - Adıyaman merkezde bulunan Kent Meydanı Camii’nin lavabosunda görülen zehirli yılan, kısa süreli paniğe neden oldu. Lavaboyu kullanmak için içeri giren bir vatandaş, lavabonun kenarında kıvrılmış halde duran yılanı fark edince durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.
İhbar üzerine Adıyaman Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri camiye sevk edildi.
Özel ekipmanlarla lavaboya giren itfaiye personeli, zehirli olduğu değerlendirilen yılanı dikkatli bir çalışmayla bulunduğu yerden çıkardı. Kontrol altına alınan yılan, yerleşim yerlerinden uzak bir noktaya götürülerek doğaya salındı.
Olayda herhangi bir yaralanma yaşanmazken cami cemaati ve çevre sakinleri rahat nefes aldı.
Olayla ilgili inceleme sürüyor.
-
Bursa İnegöl'de Başkan Taban Ertuğrulgazili sakinlerle buluştu -
Bursa Yıldırım’da karne heyecanı -
Bursa Yıldırım'da sokaklar çocuklar için dönüşüyor -
Artvin’de 22 bin 592 öğrenci karne heyecanı yaşadı -
Kocaeli Çayırova’da karne heyecanı -
Edirne Keşan’da geleceğin basketbolcuları ödüllerine kavuştu -
Bursa Osmangazi'de Başkan Aydın çocukların karne heyecanına ortak oldu -
Artvin’de köy mahalle yollarına kilitli parke taşı

