GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriAdıyaman'da 4 kişi sobadan zehirlendi
Adıyaman'da 4 kişi sobadan zehirlendi
Adıyaman'da sobadan sızan gazdan etkilenen 4 kişi hastaneye kaldırıldı.
ADIYAMAN (İGFA)- Adıyaman Karapınar Mahallesi'nde yaşayan Yılmaz ailesi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.
Sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen baba, anne ve 2 çocuğu tedavi altına alındı. Baba, anne ve 2 çocuk, 112 Acil Servis ekiplerince Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Gazdan etkilenen ailenin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Anahtar Kelimeler:
adıyaman'da
4
kişi
sobadan
zehirlendi
-
Sakarya'da "Mesleğim Geleceğim, Marifetli Gençlik Buluşması" Macera Park’ta gerçekleştirildi -
Antalya'da geleceğe yönelik yol haritası değerlendirildi -
Balıkesir’de saha denetimleri sürüyor -
İzmit Kapanca’da Türk Dünyası ezgileri yankılandı -
Kocaeli'de 'Herkes İçin Spor' başlıyor -
Malatya Şehir Kütüphanesi'nde öğrencilere yemek ikramı -
Denizli Büyükşehir’den toplumsal eşitlik reformu -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Reeskont kredilerinin günlük limitini 5 milyar liraya yükseltiyoruz

