GÜNDEM
GÜNDEM Haberleri474 bin Suriyeli ülkesine döndü!
474 bin Suriyeli ülkesine döndü!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 8 Aralık 2024 sonrası Suriye’deki gelişmelerle birlikte 474 bin 18 Suriyelinin gönüllü olarak ülkesine döndüğünü açıkladı. 2016’dan bu yana ise toplam 1 milyon 213 bin 620 Suriyeli geri dönüş yaptı.
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Suriye’de 8 Aralık 2024 sonrası yaşanan gelişmelerin ardından Suriyelilerin gönüllü geri dönüşlerinin hız kazandığını duyurdu.
Bakan Yerlikaya, “Türkiye dün olduğu gibi gönüllü geri dönüş sürecinde de Suriyeli kardeşlerimizin yanında” diyerek, 8 Aralık 2024’ten bu yana 474 bin 18 Suriyelinin ülkelerine döndüğünü bildirdi.
2016 yılından itibaren gönüllü, güvenli, onurlu ve düzenli geri dönüş yapan Suriyelilerin toplam sayısının 1 milyon 213 bin 620’ye ulaştığını belirten Bakan Yerlikaya, Türkiye’nin göç yönetimini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, tarihsel tecrübe, insani yaklaşım ve rasyonel bakış açısıyla dünyaya örnek bir model olarak sürdürdüğünü vurguladı. Yerlikaya, Göç İdaresi Başkanlığı koordinasyonunda, Suriyelilerin gönüllü geri dönüş işlemlerinin büyük bir hassasiyetle yürütmeye devam ettiklerini söyledi.
-
Ordu Fatsa’da ulaşım altyapısı güçleniyor -
2025’te en fazla ölüm kalp ve damar hastalıklarından kaynaklandı -
Bursa Yıldırım'da Başkan Yılmaz'dan Ülkü Ocakları'na ziyaret -
Kocaeli Aydınlar Ocağı’ndan Heybeliada Ruhban Okulu açıklaması -
Edirne Keşan'da geleceğin sağlıkçıları kep attı -
Samsun'da Kıraç ile Rock coşkusu -
Has Halı tecrübesini E-ticaretle geleceğe taşıyor -
Kocaeli Ormanya’da Gece Sineması “Buz Devri” ile başlıyor

