DÜNYA
DÜNYA Haberleri4 ülkeye Türkiye'den yeni elçiler atandı
4 ülkeye Türkiye'den yeni elçiler atandı
Resmi Gazete’de yayımlanan atama kararlarıyla Türkiye’nin farklı ülkelerdeki büyükelçiliklerine yeni isimler görevlendirildi.
ANKARA (İGFA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzasıyla Resmi Gazete’de yayımlanan kararlar kapsamında, Türkiye’nin çeşitli ülkelerdeki büyükelçiliklerine yeni atamalar gerçekleştirildi.
3 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi’nin ilgili maddeleri doğrultusunda yapılan atamalara göre, El Salvador Cumhuriyeti nezdinde Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçiliği'ne Letonya Cumhuriyeti nezdinde Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçisi Şule Öztunç görevlendirildi.
Letonya Cumhuriyeti nezdindeki büyükelçiliğe Protokol ve Diplomatik İşlemler Genel Müdürü Ahmet Cemil Miroğlu atandı.
Öte yandan, Malezya Büyükelçisi Emir Salim Yüksel Kolombiya Cumhuriyeti nezdinde Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçiliği'ne, Mesut Özcan ise Kamboçya Krallığı nezdinde Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçiliği görevine atandı.
Söz konusu atamalarla yeni büyükelçilerin görev yapacakları ülkelerde Türkiye’nin ikili ilişkilerine katkı sağlaması bekleniyor.
-
Sakarya Büyükşehir: Verimli bir kamp süreci geçirdik -
Radar sistemleri özelleştirilecek mi? Açıklama İletişim Başkanlığı'ndan geldi... -
İstanbul'da 5 bini aşkın kişiyle "Horon Bizumdur" Guinness Dünya Rekoru denemesi -
Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yılı 4'üncü Komando Tugayı'nda kutlandı -
İzmit'te geleneksel Lavanta Şenliği 30 Haziran’da -
Bursa'da görev yeri değişen kaymakamlar için veda programı düzenlendi -
21 yaşındaki girişimciden sağlık teknolojisinde yapay zeka hamlesi -
Sakarya Akyazı’da sosyal tesis için ihale 16 Temmuz’da

