GÜNDEM
GÜNDEM Haberleri2022 yılı süne mücadelesine başlandı
2022 yılı süne mücadelesine başlandı
Kilis Tarım ve Orman İl Müdürlüğü’nce, Tarım ve Orman Bakanlığı Bitki Sağlığı Uygulama Programı kapsamında; hububat alanlarında Süne Mücadelesi kıymetlendirme sürvey çalışmalarına başlandı.
KİLİS (İGFA)- Konuya ilişkin Kilis Tarım ve Orman İl Müdürlüğü’nden yapılan yazılı açıklamada, “Buğday alanlarında zararlı olan süne zararlısına karşı, İl Müdürlüğümüz teknik ekiplerince yapılacak olan süne mücadele çalışmaları neticesinde ilaçlama yapılıp, yapılmayacağına karar verilecektir. Mücadele yapılacak köyler ve mücadele zamanı konusunda muhtarlıklarımıza gerekli duyurular yapılacak olup, Müdürlüğümüzce yapılacak olan duyuruların dikkate alınarak, faydalı böcek popülasyonuna zarar verilmemesi için çiftçilerimizce gereksiz ilaçlamadan kaçınılması büyük önem arz etmektedir” denildi.
-
Kulp ve Hazro’da kadınlara dijital şiddetle mücadele eğitimi -
Nilüfer’de aşure geleneği sürüyor -
Diyarbakır'da Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramı -
Doyuran Teyze’de şok fiyat! Sadece 30 lira -
Sıcak havalarda omurga sağlığına dikkat -
İzmir’in su altyapısında dev dönüşüm -
Diyarbakır'da karne gününde çocuklara sürpriz etkinlik -
Sinema Günleri merkez dışındaki ilçelerde yaz akşamlarına renk katıyor

