GÜNDEM
GÜNDEM Haberleri2022 yılı süne mücadelesine başlandı
2022 yılı süne mücadelesine başlandı
Kilis Tarım ve Orman İl Müdürlüğü’nce, Tarım ve Orman Bakanlığı Bitki Sağlığı Uygulama Programı kapsamında; hububat alanlarında Süne Mücadelesi kıymetlendirme sürvey çalışmalarına başlandı.
KİLİS (İGFA)- Konuya ilişkin Kilis Tarım ve Orman İl Müdürlüğü’nden yapılan yazılı açıklamada, “Buğday alanlarında zararlı olan süne zararlısına karşı, İl Müdürlüğümüz teknik ekiplerince yapılacak olan süne mücadele çalışmaları neticesinde ilaçlama yapılıp, yapılmayacağına karar verilecektir. Mücadele yapılacak köyler ve mücadele zamanı konusunda muhtarlıklarımıza gerekli duyurular yapılacak olup, Müdürlüğümüzce yapılacak olan duyuruların dikkate alınarak, faydalı böcek popülasyonuna zarar verilmemesi için çiftçilerimizce gereksiz ilaçlamadan kaçınılması büyük önem arz etmektedir” denildi.
-
“Karagöz Konsere Gidiyor” sezon finali yaptı -
KOBİ’leri büyütme ekonomisine geçilmeli -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: AK Parti, bir Türkiye kitabıdır -
Mamak Metrosu'na yakın inceleme -
Kaymakam Eren Arslan’a duygu dolu veda -
Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti -
ASKİ, Sarıçam Deresi’nde kapsamlı temizlik başlattı -
Adana Büyükşehir kavşak sayılarını artırıyor

